.

.
.

2009年5月27日 星期三

[澎湖民宿。夏天來了民宿] When facing everyday problems (Part 3 of 7)

 
每週 一 ∼ 五 出刊.2009.05.27
 
本 期 目 錄 簡介/舊報明細
When facing everyday problems (Part 3 of 7)
BANDAI INFINITY TOYS
The Day's Phrase
用Twitter與朋友嘰嘰喳喳
探索瞭解網路2.0最新應用的好機會
What to Say... 

When facing everyday problems (Part 3 of 7)

Conversation 1
(in the office)
Maggie: How are you today, Shawna?
Shawna: It's been a crazy morning! We ran out of hot water, I burnt the toast, and the dog ran away.
Debbie and Charlie missed the school bus. And as usual, the traffic held me up!
Maggie: My morning was like that last Monday.
Shawna: Really? Then you know what I'm talking about.
Maggie: Yeah. Well, I hope your afternoon will be better!

會話一
(在辦公室裡)
瑪姬: 你今天可好,夏娜?
夏娜: 今天早上真是一團糟!我們沒有熱水用、我烤焦了吐司、還有狗跑出去,黛比和查理
沒趕上校車,而如往常,我被堵在車陣裡了!
瑪姬: 我上禮拜一早上就是像這樣。
夏娜: 真的?那你一定很瞭解我剛剛所說的情形。
瑪姬: 是啊。嗯,我希望你今天下午會好一點。


☉Word Bank
hold someone up (v phr) 使某人停滯不前
BANDAI INFINITY TOYS 


The fun never ends with these Japanese toys
這些日本玩具帶來的樂趣也無限大


線上收聽 http://StudioClassroom.com/

The Day's Phrase 


Our estimate of how many people would show up at the party missed by a mile.
我姊姊警告我要努力用功。她說否則我無法如期畢業。
前期文章 全部歷史文章
出刊日期 出刊主題
2009-05-26 When facing everyday problem...
2009-05-25 When facing everyday problem...
2009-05-22 Giving Praise and Compliment...
2009-05-21 Giving Praise and Compliment...
主編推薦  
全新開講,讓您有話大聲說∼ 
真實紀錄完美呈現!
A New Dress Code打造專業形象
阮經天正在夏威夷
我要訂閱這份報紙 我要取消這份報紙 訂報說明
.本電子報內容由 空中英語教室雜誌 提供
PChome ePaper 電子報版權所有,關於電子報發送有任何疑問,請聯絡 客服中心
廣告刊登授權服務隱私權聲明消費者保護兒童網路安全關於PChome徵人
網路家庭版權所有、轉載必究 Copyrightc PChome Online


--
由 澎湖民宿。夏天來了民宿 於 5/26/2009 02:16:00 上午 張貼在 澎湖民宿。夏天來了民宿

沒有留言:

張貼留言

網誌存檔